Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Το Blog της ΔΡΑΣΗΣ. Μια εικόνα χίλιες λέξεις

Αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, μετά από πολύ σκέψη, αφενός επειδή έχω κάποια σχέση με το κόμμα της ΔΡΑΣΗΣ, που ως ιδρυτικό μέλος της έχω σαφώς δικαίωμα να φέρω την γνώμη μου και αφετέρου επειδή πιστεύω πως με καλοπροαίρετη κριτική μπορούμε να αλλάξουμε κάποια πράγμτα που μοιάζουν να είναι σε κακό δρόμο, πράγμα που μου είπε και κάποιος "δικός" μου άνθρωπος που επισκέφτηκε πρόσφατα το Blog.
Αρχικά πρέπει να αναφέρω πως το άρθρο αυτό το γράφω στο δικό μου blog και όχι στο blog της ΔΡΑΣΗΣ, γιατί θέλω να αποφύγω τυχών υβριστικές απαντήσεις.
Τις τελευταίες μέρες λοιπόν βλέπω στο επίσημο Blog της ΔΡΑΣΗΣ οι βρισιές να καλύπτουν το σύνολο των σχολίων. Μάλιστα σε κάποιο post μου ανέφερα, ότι πρέπει να υπάρχει ελευθερία λόγου όμως, και παράλληλα κάποιο «φιλτράρισμα» και αυτό είτε σε μορφή login members ή κατόπιν έγκρισης διαχειριστή.
Το καλοκαίρι έγινε κάποια προσπάθεια μετριασμού σχολίων, που όμως γρήγορα σταμάτησε.
Η μη-ΔΡΑΣΗ (αδιαφορία) αυτών που επινόησαν το Blog της ΔΡΑΣΗΣ είναι πλέον φανερή και με αναγκάζει να είμαι αρκετά σκληρός μαζί τους. Το κακό δεν είναι ότι το παρατήσανε το Blog, αλλά ότι έχει γίνει η δυσφήμηση και για τους ίδιους...
Αυτοί λοιπόν που το παρατήσανε -χωρίς να βρούνε κάποιο αντικαταστάτη ή τελοσπάντων να το ανακοινώσουνε- μπορεί να είχανε κάποιο σοβαρό λόγο να το κάνουνε, αλλά η αδιαφορία μάλλον δεν θα είναι η δικαιολογία για αυτούς. Μπορεί και το επίπεδο τους αρχικά να ήταν ψηλό, όμως δεν μπόρεσαν βλέποντας την κατρακύλα να βάλουν κάποιο όριο και έτσι παρασύρθηκαν και οι ίδιοι στο ρεύμα.
Και επειδή κάποιοι ίσως θα με ρωτήσουν τι σε έχει πιάσει τώρα το blog, θα απαντήσω πως το blog είναι αυτή την στιγμή μαζί με το site (που ευτυχώς είναι σε καλό επίπεδο, που όμως διαφημίζει το blog!!) η μοναδική εικόνα του κόμματος.
Επίσης, κάποιοι άλλοι κύριοι δήθεν "σοβαροί" και "έξυπνοι" καθηγητές που ήρθανε στην ΔΡΑΣΗ σαν τα κοράκια, εξαφανιστήκανε μετά τις Ευρωεκλογές. (Το σχόλιο προφανώς δεν ισχύει για τον κ. Ζώρα)
Οι διαχειριστές (αν υπάρχουν) μάλλον διεκπεραιώνουν τα δικά τους Blogs και Sites και προτιμούν να γράφουν από δω και από κει, οι συνεργάτες που υπήρχαν, αν και δεν είχαν την υποχρέωση δεν έβαλαν βάζοντας όρους στο blog.
Κατά αυτό τον τρόπο λοιπόν και τα όνομα των συνεργατών, που είναι στα δεξιά του blog καθημερινά δυσφημίζονται και αυτοί αδιαφορούν για αυτό που αν δεν κάνω λάθος είναι 10-14 άτομα.. και.. καλά δεν έχω την απαίτηση, ούτε την αυταπάτη ότι ο Μάνος, ο Δήμου ή ο Ανδριανόπουλος θα ασχοληθούν με το φιλτράρισμα μηνυμάτων, όμως θα περίμενα κάποια παρέμβαση τους έστω (τηλεφωνική) ή αν δεν ενδιαφέρονται την διαγραφή των ονομάτων τους.

Όλο αυτό δεν μ'αφήνει περιθώριο στο να μην βγάζω το συμπέρασμα, ότι οι κύριοι αυτοί, μάλλον άλλο σκοπό είχαν όσο αφορά την ΔΡΑΣΗ και όταν είδαν ότι η ΔΡΑΣΗ δεν είχε το αναμενόμενο κατά αυτούς αποτέλεσμα, την «έκαναν» νύχτα... κάποιοι εκ των οποίων ίσως και για το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη που έχει ρεύμα και για το οποίο ξαφνικά όπως βλέπω τρέφουν φιλικά αισθήματα.

Όσο για τους υπόλοιπους «ρομαντικούς» που απέμειναν και γράφουν εδώ και στα σχόλια (μαζί τους και εγώ), απ’ ‘ότι φαίνεται έχουμε μείνει πολύ πίσω...

Δυστυχώς, αν και είχα άλλη άποψη αρχικά, θα συμφωνήσω και με τα σχόλια των glam και τον του αρχαίου.

Το Blog της ΔΡΑΣΗΣ λοιπόν δεν διαθέτει πλέον καμία σοβαρότητα, είναι δυσφήμιση. Δεν έχει τίποτα το νέο, ελπιδοφόρο και δυναμικό. Η μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Ένα κόμμα ελπιδοφόρο και ένα κόμμα που ήθελε να παίξει κάποιο μελλοντικό ρόλο κατάντησε ορμητήριο για κάποιους υβιστές, μόνο και μόνο επειδή δεν υπήρχε σαφείς κανονισμός λειτουργίας

Η πρόταση μου είναι να κάνουμε τώρα την διόρθωση και να επιτρέπονται σχόλια μόνο χωρίς βρισιές και αυτό απο'οτι φαίνεται μπορεί να λειτουργήσει μόνο κατόπιν έγκρισης, έτσι ώστε να κρατάμε κάποιο επίπεδο.
Η άλλη πρόταση είναι να το κλείσουμε το blog και να έχουμε μόνο το site.

Ελπίζω να εισακουστώ και να αλλάξει η εικόνα. Αν όμως συνεχίζει να είναι αυτή η εικόνα του ιστολογίου, τότε ας βγει το δικό μου blog από του τα blogs που προτείνει.
Αυτά είχα να πω και δεν ξανασχολούμαι με το θέμα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οταν θεωρουσα τη Δραση σοβαρη προσπαθεια,εγραφα σοβαρα σχολια.
Οταν καταλαβα το γελοιον του πραγματος,εγραφα χιουμοριστικά...
Ο αρχαιος ειναι τρολλ & ψυχοπαθης μπλογκστοκερ,οπου παω...με παιρνει απο πισω...
Πρεπει να ειναι ομοφυλοφιλος...

Η καλυτερη δουλεια οσων ειναι φιλελευθεροι ειναι να γυρισουν στη ΝΔ,αμα βγει η Μητσοτακη.

Σε 7 χρονια θα γινει κυβερνηση...

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη έχεις απόλυτο δίκιο. Τα σχόλια στο blog της Δράσης είναι ότι χειρότερο έχω διαβάσει ποτέ.

Unknown είπε...

Χάρη,
αν και είχα πει τέλος, ότι δεν θα ξανά ασχοληθώ με το θέμα του blog της ΔΡΑΣΗΣ μέχρι να αλλάξει κάτι, θα σου απαντήσω, γιατί είχε ενδιαφέρον η τελευταία σου παράγραφος. .
Εγώ πιστεύω ότι θα γίνει αυτό που λες. Δηλαδή ότι κάποιοι δήθεν φιλελεύθεροι που είναι στην ΔΡΑΣΗ, θα πάνε αμέσως στην ΝΔ, εφόσον γίνει η Ντόρα αρχηγός. Φάνηκε από την αρχή, πως ο σκοπός πολλών δεν είναι τα «κοινά» και η προσφορά, αλλά κάποια θέση ή έστω θεσούλα. Αυτό είναι τώρα πλέων τόσο ξεκάθαρο και είναι προφανές πως είναι σαν να περιμένουν κάποιοι κάτι… και δεν προχωρούν μπροστά, -για να μην εκτεθούν αύριο-. Εδώ είσαι και θα δεις.

Όπως βλέπεις λοιπόν, ούτε εγώ μασάω τα λόγια μου και τα λέω χύμα. Δεν έχω ανάγκη κανέναν, δεν γλείφω κανέναν και δεν περιμένω τίποτα από κανέναν.

Χάρη, άλλο όμως να τα λέμε έτσι χύμα και άλλο να βρίζουμε… και να βρίζουμε συνέχεια.
Αυτό δεν μου άρεσε σε σένα. Άσχετα που έγραφες αρχικά σωστά πράγματα και μετά τα έκανες όλα «άστα λα βίστα».
Και δεν μου άρεσε και η αδιαφορία των υπευθύνων.

Τέλος, πιστεύω πως δεν πρέπει να εξαρτόμαστε από τους άλλους, γιατί οι άλλοι δεν είναι καλύτεροι μας, όμως και να το βλέπουμε τόσο πολύ εγωκεντρικά σαν να είμαστε εμείς οι καλύτεροι. Χρειάζεται μια ισορροπία.