Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι Κρητικοί…

Σήμερα απόγευμα μετά από αρκετό καιρό βρήκα λίγο χρόνο και έκανα λίγο μια βόλτα στο διαδίκτυο. Όπως σέρφαρα, έπεσα τυχαία σε ένα κρητικό, αυτοαποκαλούμενο πατριωτικό blog. Δεν γνωρίζω ποιος ή ποιοι είναι οι δημιουργοί του, όμως ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση. Ήταν η ξεκάθαρη τους θέση στο θέμα της αρχηγίας της Νέας Δημοκρατίας.
Ενώ θα περίμενα να έχει η Μπακογιάννη ρεύμα και στήριξη από την Κρήτη, όπως έχει ο Σαμαράς στην Μεσσηνία ή ο Παναγιώτης στην Θεσσαλονίκη, διαπίστωση ήταν πως κάθε άλλο παρά θετική για την Ντόρα.

Κάτι μάλλον θα ξέρουν αυτοί οι Κρητικοί…

Πηγή: http://cretanpatriot.blogspot.com/

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Παναγιώτη η Κρήτη είναι σαν μια ολόκληρη χώρα ,ένας μικρός κόσμος σε ένα νησί,ελληνικό μεν αλλά και συγχρόνως απόμακρο από όλους τους υπόλοιπους εμάς.Το συγκεκριμένο μπλογκ μάλλον ρέπει προς τον ακροδεξιό χώρο ,αυτό τουλάχιστον δείχνει μια γρήγορη ματιά.Τώρα όσον αφορά το μητσοτακέϊκο ,έχω ακούσει ότι επίσης έχουν αφήσει πάρα πολύ καλή φήμη και στην Β.Ελλάδα ,όταν κάποτε ο Μητσοτάκης ασχολιόταν με αναζήτηση χρυσών λιρών.Αλλά αυτά είναι μόνο κάποια κουτσομπολιά...(μην μας κάνει και κανείς μύνηση!)

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη εγώ μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. Αν βρίζουν κάποιον οι μαφιόζικης νοοτροπίας (στην πλειοψηφία τους) κρητικοί, τότε μπορεί και να ισχύει το αντίθετο.
Όχι ότι έχω ιδιαίτερη εκτίμηση στην εν λόγω πολιτικό, αλλά και η πατριδοκαπηλεία του Αντωνάκη είναι μάλλον επικίνδυνη.
Τέλος πάντων όποιον βρίζουν πολύ οι νεοέλληνες και οι φυλλάδες του ΔΟΛ και του Μπόμπολα, τελικά μου γίνεται συμπαθής...