Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

...κάποιοι άσχετοι θέλουνε να μας κάνουνε εδώ Κούβα!!



«Το ελληνικό εμπόριο είναι διατεθειμένο να μπει στη μάχη μείωσης των τιμών, με τον μόνο -αν θέλετε- έντιμο και απλό τρόπο, δηλαδή της μίας τιμής, χαμηλής τιμής. Χωρίς προσφορές, χωρίς προωθητικές ενέργειες, χωρίς τρικ μάρκετινγκ, θα μπούμε δυνατά να μειώσουμε τις τιμές.», δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Βασίλης Κορκίδης

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=162783



κ. Κορκίδη,
Πριν λοιπόν προχωρήσουμε σε αυτό που μας προτείνετε, δηλαδή να γίνουμε Κούβα, πείτε μας πρώτα:
Α) πως θέλετε να συναγωνιστούμε τα μεγαθήρια του Παγκόσμιου εμπορίου, χωρίς Marketing. (όπως προτείνετε)
Β) Πως μπορούμε τις ανταγωνιστούμε, όταν αυτές μελετάνε χρόνια το Neuromakreting και στην Ελλάδα το επάγγελμα Marketer ταυτίζεται ακόμη με εκείνο του πωλητή (!)
Όταν το 80% των Ελληνικών εταιριών δεν έχει, όχι απλά τμήμα Marketing, αλλά ούτε καν Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού (!) (Human Resources).
Γ) Πως θα πουληθούνε τα περισσότερα ελληνικά προϊόντα ,που είναι τις περισσότερες φορές ποιοτικά ανώτερα, ωστόσο κανείς εκεί δεν το ξέρει (!) γιατί λείπει το marketing.
Δ) Πως θα κάνουμε εξαγωγές στις Ευρωπαϊκές αγορές, για να ανεβεί τζίρος και να τονωθεί η ελληνική επιχειρηματικότητα, -γιατί εδώ μέσα η αγορά με τα μέτρα που πήραμε η αγορά πέθανε-!!
E) Και, γιατί δεν «τραβάνε» τα Ελληνικά προϊόντα στις Ευρωπαϊκές αγορές;

..διότι, απλά είναι σε ανελκύστηκες συσκευασίες, σε λάθος σημεία που κανένας δεν τα βρίσκει, σε τιμές που είναι άσχετες… αγαπητέ κύριε Κορκίδη…


Εσείς Κύριε Κορκίδη, αντί λοιπόν να συμβουλέψετε να κάνουμε εξαγωγές και να προσλάβει ο Έλληνας μικρομεσαίος επιχειρηματίας έναν marketer, εσείς μας προτείνετε να καταργήσουμε και αυτούς τους ελάχιστους, που λίγες μόνο εταιρίες έχουνε, γιατί απλά λανθασμένα πιστεύετε ότι το Marketing είναι «τρικ» και η διαφήμιση είναι απλά κόστος…

Αγνοείτε ότι η διαφήμιση εκτός από ενημέρωση, αυξάνει και την αγοραστική διάθεση κύριε Πρόεδρε;

Εγώ σας προτρέπω να κάνουμε μια δοκιμή λοιπόν σε ένα μικρό νησί και ας μην βάλουμε εκεί ούτε μια διαφήμιση (στην τηλεόραση, περιοδικά), αλλά ούτε μια προσφορά σε ράφι και θα δείτε τι εμπόριο θα κάνετε κύριε Πρόεδρε...

Κύριε Κορκίδη, όταν δεν γνωρίζετε κάτι, απλά να ρωτάτε, δεν είστε υποχρεωμένος να τα ξέρετε όλα, αλλά να ρωτάτε. 'Οχι την κυρία Λούκα Κατσέλη, αλλά τον τελευταίο φοιτητή τμήματος Marketing.

Δεν υπάρχουν σχόλια: